Planetaire Service Wavespell
Het Planetaire Service Wavespell gebruikt de 13-delige architectuur van het avonturenwavespell om zijn jaarlijkse programma te maken. Het avonturenwavespell heeft twee poorten, twee torens en drie sets kamers. Het avonturenwavespell kan gebruikt worden om plannen te maken over elke tijdcyclus die werkt met een wavespell: 13 dagen, 13 manen, 13 jaar, enz.
Toon Een: Magnetische Poort
Plaats van binnenkomst, doelstelling identificeren. Wat is mijn doel?
Bepaal basis van actie:
Toon twee: Lunaire Kamer
Eerste kamer, uitdaging identificeren. Wat zijn de obstakels?
Toon Drie: Elektrische Kamer
Tweede kamer, service identificeren. Hoe kan het doel worden bereikt?
Toon vier: Zelfbestaande Kamer
Derde kamer, vorm identificeren. Wat is de vorm van actie?
Toon Vijf: Boventoon Toren
Commandopost, commando voeren. Verzamel hulpmiddelen.
Breid ritme van de actie uit:
Toon Zes: Ritmische Kamer
Vierde kamer, roep op tot gelijkheid. Beheer de uitdaging.
Toon Zeven: Resonante Kamer
Vijfde kamer, roep op tot afstemming. Stem service af op actie.
Toon Acht: Galactische Kamer
Zesde kamer, roep op tot integriteit. Actie krijgt vorm.
Toon Negen: Solaire Toren
Mobilisatie-post, formaliseer actie. Actie in gang gezet.
Converteer actie:
Toon Tien: Planetaire Kamer
Zevende kamer, manifesteer uitdaging. Actie en uitdaging komen bijelkaar
Toon Elf: Spectrale Kamer
Achtste kamer, bevrijding van service. Actie lost service op
Toon Twaalf: Kristallen Kamer
Negende kamer, samenwerking van vorm. Ronde tafel komt samen, voorbije actie geformaliseerd, toekomstige actie voorbereid.
Transporteer:
Toon Dertien: Kosmische Poort
Exit punt, neem magische vlucht. Magnetische terugkeer.
Voor meer informatie over de 13 Manen, zie: 13-Manenkalender Tutorial of download Thirteen Moons in Motion, (Dertien Manen in Beweging) en Stopping Time and Getting on With the Second Creation (de Tijd stoppen en doorgaan met de Tweede Creatie). |